1. Jaki okres historyczny (mniej więcej) odpowiadałby ci najbardziej?
a)
1000-1914, czy wobec opcji 1900-1914
2. Czy jesteś w stanie zaakceptować grę krajem innym niż Polska
Nie zaakceptować, ale forsować
3. Jaki powinien być status międzynarodowy kraju?
Obojętnie
4. Jaką sytuację międzynarodową chciałbyś widzieć? Wspomnij także o nasyceniu kontynentu "złymi" reżimami (zamordyzmami) w skali 1-5.
c) wiele silnych państw tworzących parę bloków, duże pole do dyplomatycznych popisów, czasem lokalne wojny (jak na starych Ante).
5. Jaką preferowałbyś sytuację startową?
e) zaczynamy po wojnie, odbudowa kraju od nowa.
6. Jaki ustrój na początek?
Jeden kij
7. Jaki powinien być stopień decentralizacji kraju?
Jeden kij
8. Czy na początku gry powinny odbyć się wybory?
nie
9. Jaki preferowałbyś stopień problemów społecznych i gospodarczych na początku gry?
b) sytuacja średnia, kilka dużych problemów
10. Jak silne powinny być podziały społeczne? Podaj także stopień rozwoju cywilizacyjnego kraju (względem sąsiadów, Zachodu itd.) w skali 1-5.
Podziały jeden kij, rozwój taki, by nie przodować, a jednoczesnie nie była to RTN z Ante VI, czyli Rosja AD 1820 przeniesiona 100 lat później :]
11. Czy wpływ na sytuację w kraju powinny mieć znaczące siły z definicji pozaparlamentarne? Jakie?
Armia, kościoły, co tam jeszcze pasuje do okresu
12. Jakie siły polityczne chciałbyś zobaczyć w grze - wybierz kilka i ułóż w kolejności od najbardziej pożądanej. Swobodnie zmieniaj i dodawaj własne propozycje (myślę, że przydałaby się jakaś nowa opcja).
Stronnictwa Radziwiłłow i Potockich
13. Jak silny powinien być w grze "współczynnik Michnika", tj. parcie elit do słodziutkiej liberalnej demokracji, integracji europejskiej itd.? Oceń w skali 1-5.
Nie dotyczy
14. Jak powinny wyglądać w grze kwestie gospodarcze?
a) silne pozostałości feudalizmu.