Post Reply 
 
Thread Rating:
Propozycje zmian mechanicznych
poulenc Offline
Kryzys Wieków Średnich
*****


dobroczynna [5]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy:
Przynależność:

Posts: 3,288
Post: #1
Propozycje zmian mechanicznych
Mam pewną propozycje co do jednego z mechanizmów w ante, który w moim mniemaniu nie sprawdza się całkowicie. Otóż chodzi o ''kłesty'' czy tam zadania graczy. Zasadniczo, przynajmniej mi nie dawały nic, albo sytuacja tak się zmieniała, że nie miały sensu. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?

Po wybuchu powstania 17 czerwca, sekretarz Związku Pisarzy
kazał rozdać w Alei Stalina ulotki, w których można
było przeczytać, że naród stracił zaufanie rządu
i mógłby je odzyskać tylko przez zdwojoną pracę.
Czy niebyłoby wszak prościej,
gdyby rząd rozwiązał naród i
wybrał drugi?
(This post was last modified: 02-25-2012 15:14 by Szmer.)
02-25-2012 14:14
Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Szmer Offline
Duch Dziejów
*******

ja
że kto!? [-1,5]

Protegowany: I. Komarenko
Protegowany (2): Chan Razmemłaj
Poglądy: chemairisme
Przynależność:

Posts: 7,858
Post: #2
RE: Propozycje zmian mechanicznych
Póki co mały warn za nazwę tematu. Może później się wypowiem.
02-25-2012 15:16
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Ogar Offline
Zawsze Przeciw
*****

Ignacy Stokłosa
silna ręka [9]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy:
Przynależność: Hetmanat

Posts: 2,172
Post: #3
RE: Propozycje zmian mechanicznych
Ja z kolei optowałbym, żeby Punkty Wpływu były bardziej "odczuwalne" i można je też zdobywać nie tylko za zadania, ale także za mądre zagrywki. Jak dla mnie w obecnej rozgrywce siła PW była trochę za mała.
02-25-2012 15:18
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Czerwony Offline
Chichot historii
*****

Piotr Riemkinow
zapomniany siewca chaosu [3]

Protegowany: Adomas Razaitis
Protegowany (2):
Poglądy: radykalne endeckie
Przynależność:

Posts: 4,482
Post: #4
RE: Propozycje zmian mechanicznych
(02-25-2012 15:16)Szmer Wrote:  Póki co mały warn za nazwę tematu.

Że za co?

Zgadzam się z kowalskym. Zadania po krótkim czasie stają się bezsensowne lub niewykonalne.

Ja będąc graczem mogę być każdym. Moje oczekiwania sprowadzają się do względnego realizmu rozgrywki - pozwalającego antycypować wydarzenia i dokonującego rozstrzygnięć na bazie oceny faktów a nie takich kryteriów jak "szarża na motocyklach świetnie wyglądałaby w filmie". Nie musi być superrealistycznie, byle bym nie był zaskakiwany zagrywkami z dupy i pozbawionymi najmniejszego sensu w realnym świecie. - Czerwony
02-25-2012 15:19
Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Ogar Offline
Zawsze Przeciw
*****

Ignacy Stokłosa
silna ręka [9]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy:
Przynależność: Hetmanat

Posts: 2,172
Post: #5
RE: Propozycje zmian mechanicznych
Quote:gadzam się z kowalskym. Zadania po krótkim czasie stają się bezsensowne lub niewykonalne.

To chyba jest kwestia formułowania zadań i czasu na ich wykonanie.
02-25-2012 15:21
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Czerwony Offline
Chichot historii
*****

Piotr Riemkinow
zapomniany siewca chaosu [3]

Protegowany: Adomas Razaitis
Protegowany (2):
Poglądy: radykalne endeckie
Przynależność:

Posts: 4,482
Post: #6
RE: Propozycje zmian mechanicznych
Dla mnie to kwestia prowadzenia rozgrywki. Sorry Szmer, nawet dobre pomysły wprowadzasz imho za szybko co całkowicie niszczy przewidywalność i możliwość przemyślanej strategii. Odbija się to nie tylko w kwestii zadań ale ogólnie w grze Tongue

Ja będąc graczem mogę być każdym. Moje oczekiwania sprowadzają się do względnego realizmu rozgrywki - pozwalającego antycypować wydarzenia i dokonującego rozstrzygnięć na bazie oceny faktów a nie takich kryteriów jak "szarża na motocyklach świetnie wyglądałaby w filmie". Nie musi być superrealistycznie, byle bym nie był zaskakiwany zagrywkami z dupy i pozbawionymi najmniejszego sensu w realnym świecie. - Czerwony
02-25-2012 15:24
Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
poulenc Offline
Kryzys Wieków Średnich
*****


dobroczynna [5]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy:
Przynależność:

Posts: 3,288
Post: #7
RE: Propozycje zmian mechanicznych
Temat nazywał się ''de łind of czejdżys nananananninininanana'', nie wiem co nie pasowało szmerowi :c

A co do eventów, to możesz podejmować decyzje co chcesz robić bez eventów, to chyba logiczne. Bez tworzenia zadań. Punkty wpływu powinny być przyznawane wg. mnie za dość skuteczną i długotrwałą propagandę, co lepsze artykuły sygnowane przez postać, co zmyślniejsze działania w poszczególnych zdarzeniach.

Po wybuchu powstania 17 czerwca, sekretarz Związku Pisarzy
kazał rozdać w Alei Stalina ulotki, w których można
było przeczytać, że naród stracił zaufanie rządu
i mógłby je odzyskać tylko przez zdwojoną pracę.
Czy niebyłoby wszak prościej,
gdyby rząd rozwiązał naród i
wybrał drugi?
02-25-2012 15:26
Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Ogar Offline
Zawsze Przeciw
*****

Ignacy Stokłosa
silna ręka [9]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy:
Przynależność: Hetmanat

Posts: 2,172
Post: #8
RE: Propozycje zmian mechanicznych
A to akurat prawda- pisałem to już przy poprzednim Ante. Ja rozumiem, że rozgrywka która się zaczyna "dzień przed katastrofą" jest dynamiczna, jednak w pewnym momencie docieramy do takiego burdelu, że część graczy odpada i znowu trzeba robić nową edycję.
02-25-2012 15:26
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Zgredźmin Offline
Posting Freak
*****

Mikołaj Czapski
powoli zapominany [2]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy:
Przynależność:

Posts: 1,801
Post: #9
RE: Propozycje zmian mechanicznych
I widzisz Szmer było kończyć klasyczne ante? Teraz będą tylko płacze Big Grin

gen. Mikołaj Czapski - Partia Gospodarczo-Imperialna
"I staję do walki, tak jak poprzednio, z głównym złem państwa: panowaniem rozwydrzonych partyj i stronnictw nad Polską, zapominaniem o imponderabiliach, a pamiętaniem tylko o groszu i korzyści." - Józef Piłsudski

gg: 5055882
02-25-2012 15:30
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Czerwony Offline
Chichot historii
*****

Piotr Riemkinow
zapomniany siewca chaosu [3]

Protegowany: Adomas Razaitis
Protegowany (2):
Poglądy: radykalne endeckie
Przynależność:

Posts: 4,482
Post: #10
RE: Propozycje zmian mechanicznych
Zróbcie sobie to klasyczne Ante we czterech graczy i dajcie spokój Tongue

Ja będąc graczem mogę być każdym. Moje oczekiwania sprowadzają się do względnego realizmu rozgrywki - pozwalającego antycypować wydarzenia i dokonującego rozstrzygnięć na bazie oceny faktów a nie takich kryteriów jak "szarża na motocyklach świetnie wyglądałaby w filmie". Nie musi być superrealistycznie, byle bym nie był zaskakiwany zagrywkami z dupy i pozbawionymi najmniejszego sensu w realnym świecie. - Czerwony
02-25-2012 15:33
Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user Quote this message in a reply
Post Reply 





User(s) browsing this thread: