Thread Rating:
Klon NationStates - szkice
Czerwony Offline
Chichot historii
*****

Piotr Riemkinow
zapomniany siewca chaosu [3]

Protegowany: Adomas Razaitis
Protegowany (2):
Poglądy: radykalne endeckie
Przynależność:

Posts: 4,482
Post: #11
RE: Klon NationStates - szkice
Quote:Przepraszam ale dla mnie to bez sensu. Co to za "klaps" skoro nadal mogę prowadzić tą samą polityką
To jest klaps w grze, w której grasz szeroko pojętą "władzą" a nie tymi, co ją akurat sprawują.

NS nie jest podobne do Ante i ocenianie w tych samych kategoriach to tak, jakby krytykować muzykę symfoniczną że nie korzysta z samplingu.

Ja będąc graczem mogę być każdym. Moje oczekiwania sprowadzają się do względnego realizmu rozgrywki - pozwalającego antycypować wydarzenia i dokonującego rozstrzygnięć na bazie oceny faktów a nie takich kryteriów jak "szarża na motocyklach świetnie wyglądałaby w filmie". Nie musi być superrealistycznie, byle bym nie był zaskakiwany zagrywkami z dupy i pozbawionymi najmniejszego sensu w realnym świecie. - Czerwony
08-02-2013 19:12
Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user
Szmer Offline
Duch Dziejów
*******

ja
że kto!? [-1,5]

Protegowany: I. Komarenko
Protegowany (2): Chan Razmemłaj
Poglądy: chemairisme
Przynależność:

Posts: 7,858
Post: #12
RE: Klon NationStates - szkice
Quote: Przepraszam ale dla mnie to bez sensu. Co to za "klaps" skoro nadal mogę prowadzić tą samą polityką? Wolę łączyć gracza z partią, lub dyktatorem.
Bo to nie symulacja, tylko piaskownica. I nie powinno się wykluczać ustroju demokratycznego dla graczy.

Quote: Według mnie nie. Jeśli pytanie jest np. o rozprzestrzenianie choroby wenerycznej przez prostytutki i tak odpowiedzi można łatwo przyporządkować do nieznanych graczowi schematów ustalonych wcześniej i odpowiednio do nie pasowania jego odpowiedzi dać jakąś drobną korektę. Przy małej liczbie graczy, a taką zakładasz to nie jest problem.
Jeśli dobrze rozumiem, ta propozycja niewiele się różni od sztywnych odpowiedzi, z tym że są one ukryte i gracz musi czekać, aż administracja (hahaha) mu którąś przydzieli. To już prędzej można by udostępnić jakieś pole tekstowe, gdzie mógłby coś napisać na temat swojej decyzji i ich powodów. Co najciekawsze, taka opcja jest nawet w NS (factbook). Ale mi chodzi o komentarz powiązany z konkretną decyzją.

Quote: Nienawidzę przyszłości. No chyba, że znaleźli w XIX wieku gwiezdne wrota do alternatywnej ziemi po totalnej apokalipsie.
Hm, to naprawdę drugorzędna sprawa Tongue Myślałem też o czymś w rodzaju "Seksmisji" i państw kobiet Big Grin
(This post was last modified: 08-02-2013 19:24 by Szmer.)
08-02-2013 19:23
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user
(^.~) Offline
nemezis
****

Sasuke Uchiha
nożowzębny oszołom [3]

Protegowany: Hiacynt Potter
Protegowany (2):
Poglądy: Anarchokomunizm
Przynależność: WKS

Posts: 279
Post: #13
RE: Klon NationStates - szkice
To nie jest klaps, bo co mnie to obchodzi skoro gram narodem jako takim. Może ty się przejmiesz, ale wątpię by ktoś jeszcze.
08-02-2013 19:25
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user
Szmer Offline
Duch Dziejów
*******

ja
że kto!? [-1,5]

Protegowany: I. Komarenko
Protegowany (2): Chan Razmemłaj
Poglądy: chemairisme
Przynależność:

Posts: 7,858
Post: #14
RE: Klon NationStates - szkice
Nie grasz narodem jako takim, tylko władzą, jak Czerw mówi. A w ogóle klaps będzie trochę przeszkadzający, bo oznacza np. tydzień mozolnego przesuwania suwaków w plecy Tongue
08-02-2013 19:27
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user




User(s) browsing this thread: