Wisznu
Pierwsza Dama
szpilki
mało znana [2]
Protegowany: kozaczek
Protegowany (2): baletka
Poglądy: estetyczne
Przynależność: WOMAN
Posts: 858
|
RE: Rzeczpospolita Amazurska
Quote:Ustrój gospodarczy Republiki Amazurskiej
Zgodnie z Ustawą Organiczną o gospodarowaniu ustrój gospodarczy opiera się na współpracy kobiet i na własności kobiecej. Właścicielem w Republice Amazurskiej może być każda kobieta, oraz każda kooperatywa kobieca. Wyłącznie własność Kościołów i związków wyznaniowych może być zarządzana przez przedstawicieli gorszej płci*, ale cel ich działalności nie może być ukierunkowany na pomnażanie zysków, a na dobro wspólne wiernych.
Pomiędzy kobietami istnieje całkowita swoboda zawierania umów. W wypadku umowy między kobietą, a mężczyzną zgodę na jej zawarcie musi wyrazić jego opiekunka, czyli żona, matka, lub wybrana przez Koło Kobiet tymczasowa opiekunka prawna.
Każda samodzielna ekonomicznie kobieta zobowiązana jest zapłacić w każdy dzień następujący bezpośrednio po pełni księżyca podatek ryczałtowy w wysokości zależnej od grupy podatkowej w zgodzie z corocznie ustaloną przez Sejm Amazurski uchwałą.
Podział na grupy podatkowe związany jest z liczbą mężczyzn którzy są pod opieką kobiety, liczbą dzieci, które są pod jej opieką, zdolności mogących zwiększyć wartość jej pracy, oraz posiadanego majątku. Grupy nie mają związku z pochodzeniem narodowym, rasowym, ani z poglądami politycznymi i religijnymi. Nie opiera się więc na wulgarnej idei równości ekonomicznej, ale na idei równego startu.
* Gorszej znaczy męskiej.
|
|
06-19-2012 16:27 |
|
Wisznu
Pierwsza Dama
szpilki
mało znana [2]
Protegowany: kozaczek
Protegowany (2): baletka
Poglądy: estetyczne
Przynależność: WOMAN
Posts: 858
|
RE: Rzeczpospolita Amazurska
Quote:Wyrok Trybunału Republiki Amazurskiej w sprawie właściwej interpretacji ustawy o Sejmie i Rzeczpospolitej.
1 Metodologia:
Prawo w Republice Amazurskiej nie może być interpretowane literalnie i w duchu pozytywizmu prawnego. Działalność interpretacyjna obywatelek i sądów oraz Trybunału nie może ograniczać się do ustalenia tego co jest prawne. Takie podejście ignoruje teleologiczny charakter prawa i prowadzi do samozakłamania systemu, oraz nieskuteczności w dochodzeniu do celów wspólnych wspólnoty politycznej.
Interpretacja musi być dokonana w duchu sprawiedliwości. Właśnie kategoria sprawiedliwości i wynikające z niej obiektywne choć często niepisane prawa ma prawo znosić nieuprawniony przepis, lub ukazywać go w innym świetle. Ta zmiana spojrzenia wynika z odmienności prawa eonu męskiego od prawa eonu żeńskiego. Niesprawiedliwe prawo męskie musi przejść feminizacje (łac. femina 'kobieta').
2 Odpowiedzi na pytania Senatu Republiki Amazurskiej:
A. Kim jest "przedstawiciel" w artykule pierwszym ustawy?
"Przedstawiciel" powinien być rozumiany w zgodzie z duchem poszczególnych krajów. W wypadku Republiki Amazurskiej jest nim przedstawicielka, czyli kobieta reprezentująca Republikę Amazurską w Senacie Rzeczypospolitej Polskiej.
B. Kim jest "obywatel" w artykule drugim ustawy?
"Obywatel" jest pojęciem które należy rozumieć w zgodzie z etapem rozwoju społecznego. W dawniejszych czasach obywatelami byli mężczyźni o odpowiednim pochodzeniu. Kryterium pochodzenia ustąpiło kryterium majątkowemu, by ostatecznie zniknąć. Obywatelem współcześnie jest mężczyzna zarejestrowany w danym kraju. Zupełnie innym pojęciem jest "obywatelka". Kobiety wywalczyły w schyłkowym okresie eonu męskiego pozorne zrównanie praw w tym prawo do głosowania. Wiele krajów przez "obywatela" rozumie zbiór "obywateli" i zbiór "obywatelek". Republika Amazurska będąca zalążkiem eonu żeńskiego, który właśnie nadchodzi uznaje, że występujący w ustawie "obywatel" oznacza zbiór "obywatelek". Mężczyźni mieszkający na terenie Republiki Amazurskiej są poddanymi obywatelki, lub obywatelek i jako tacy nie mogą być uznani za obywateli.
C. Jak należy rozumieć cenzusy wiekowe zawarte w artykule drugim ustawy?
Pierwszy cenzus wiekowy dotyczące prawa do uczestnictwa w wyborach wyłącznie przez osoby starsze niż 18 lat wskazuje na konieczność ograniczenia prawa głosowania przez osoby o niewystarczającym rozwoju psychicznym i intelektualny, by dokonać świadomego i racjonalnego wyboru. Cenzus 18 lat dotyczy mężczyzn. Ustalenie w jakim wieku kobieta osiąga poziom rozwoju intelektualnego 18 letniego mężczyzny musi zostać przeprowadzone przed wyborami.
Drugi cenzus wiekowy dotyczy osiągnięcia samodzielności przez mężczyzn w schyłkowym okresie eonu męskiego. Taka samodzielność jest konieczna do podjęcia się reprezentacji innych. Ze względu na wychowanie się kobiet Republiki Amazurskiej w eonie męskim, cenzus ten jest zgodny z prawem.
D: Jak należy rozumieć "wszelką pomoc", którą mają udzielać władze Republiki Amazurskiej?
Chodzi o "wszelką pomoc" zgodną z duchem sprawiedliwości, rewolucji. oraz z prawem. Dodatkowo wszelka pomoc musi dotyczyć wyborów i nie może uderzać w dobro wspólne obywatelek.
E: Jak rozumieć "nieskrępowaną agitację wyborczą jakiegokolwiek komitetu wyborczego"?
Chodzi o wszelką działalność zgodną z duchem sprawiedliwości, rewolucji, oraz z prawem dokonywaną przez kobiety kandydujące, lub kobiety agitujące za głosowaniem na kandydatkę na danej liście.
Wszelka działalność podważająca zdobycze rewolucji próbująca restaurować władzę mężczyzn w Republice Amazurskiej jest nielegalna (niezgodna z duchem sprawiedliwości, lub rewolucji, albo z prawem) i musi być odpowiednio ukarana.
s. Krysia Kwiatkowska
|
|
06-22-2012 13:03 |
|