Czerwony
Chichot historii
Piotr Riemkinow
zapomniany siewca chaosu [3]
Protegowany: Adomas Razaitis
Protegowany (2):
Poglądy: radykalne endeckie
Przynależność:
Posts: 4,482
|
RE: Ministerstwo Spraw Wojskowych
Quote:Instrukcja nr II/1938/1 dla Wydziału Kontrwywiadowczego Oddziału II Sztabu Generalnego WP
w sprawie ochrony wysokich funkcjonariuszy państwowych
1. Wydział Kontrwywiadowczy przejmuje kompetencje ochrony wysokich funkcjonariuszy państwowych, to znaczy:
a) członków Rady Najwyższej,
b) członków Rady Ministrów,
c) członków Prezydium Sejmu,
d) członków Prezydium Senatu,
e) prezesów Sądu Najwyższego,
f) sędziów Trybunału Stanu.
W wyjątkowych sytuacjach ochrona może zostać rozszerzona na dowolną osobę lub grupę osób, decyzją naczelnika Wydziału Kontrwywiadowczego bądź jego zwierzchnika.
2. Zadania ochrony wysokich funkcjonariuszy państwowych polegają na:
a) sprawowaniu bezpośredniej ochrony fizycznej w miejscach publicznych,
b) sprawowaniu fizycznej ochrony miejsca pracy, miejsc zamieszkania i rodziny wysokiego funkcjonariusza państwowego w miejscach publicznych,
c) zabezpieczaniu miejsc wizyt, środków transportu oraz wykorzystywanej przez te środki infrastruktury.
3. Instrukcja obowiązuje także w czasie wizyt zagranicznych. W przypadku utrudnień w realizowaniu instrukcji należy zabezpieczyć ochranianego funkcjonariusza państwowego i zgłosić fakt utrudnień przełożonym.
4. Funkcjonariusze Wydziału Kontrwywiadowczego realizujący instrukcję podlegają naczelnikowi wydziału.
5. W początkowym okresie realizowania instrukcji zaleca się funkcjonariuszom Wydziału Kontrwywiadowczego przejęcie doświadczeń funkcjonariuszy Policji Państwowej sprawujących wcześniej określone w instrukcji zadania. Przypomina się, że zgodnie z prawem każdy funkcjonariusz służb państwowych w terenie jest zobowiązany bezwzględnie wykonywać rozkazy oficerów Wydziału Kontrwywiadowczego będących na służbie.
zatwierdził
Wiceprezes Rady Ministrów
Minister Spraw Wojskowych
gen. Jan Michał Zarucki
Ja będąc graczem mogę być każdym. Moje oczekiwania sprowadzają się do względnego realizmu rozgrywki - pozwalającego antycypować wydarzenia i dokonującego rozstrzygnięć na bazie oceny faktów a nie takich kryteriów jak "szarża na motocyklach świetnie wyglądałaby w filmie". Nie musi być superrealistycznie, byle bym nie był zaskakiwany zagrywkami z dupy i pozbawionymi najmniejszego sensu w realnym świecie. - Czerwony
|
|
12-14-2011 22:08 |
|