Thread Closed 
 
Thread Rating:
Podstawy rozgrywki (Roboczy)
Dalewin Offline
Anas platyrhynchos
*****

Igor Niszony
mało znany [2]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy: Celebrystyczne
Przynależność:

Posts: 1,690
Post: #1
Podstawy rozgrywki (Roboczy)
Quote:1. Rozgrywka rozgrywa się w trybie czasowym: (Tutaj trzeba wkleić bo jeszcze uzgadniamy Wink)

2. Gracze wchodzą w interakcje ze społeczeństwem przez odpowiednie Eventy wydawany na forach jawnych partii jeżeli są to oświadczenia partyjne, spotkania działaczy partyjnych etc, bądź za zgodą Mistrza Gry publikowane w Mediach publicznych.
a) W przypadku mediów partyjnych, publikacje są dowolne
b) W mediach partyjnych nie należy publikować informacji na temat liczebności obywateli na wiecach, czy informacji o wydarzeniach społecznych bez zgody GM.

3. Każdy gracz posiada swój własny budżet, który prowadzi w oparciu o dane przedstawione przez GM a w szczególności przychody i wydatki.

4. Każda partia posiada własny budżet, przeznaczając go na działalność bieżącą. Wydatki określone są w cenniku.

5. Gracz odgrywa swoją rolę w grze sumiennie, zachowując realia czasu i rzeczywistości w której jego avatar się porusza, i dąży do maksymalizacji popularności oraz jego statusu społecznego.

6. Partie polityczne skupiają się przede wszystkim na wygrywaniu wyborów i faktycznym rządzeniu państwem (lub rządzeniu takim by prywatny interes był jak najbardziej zaspokojony a i nie wykryte zostały machlojstwa)

7. Partia polityczna jest podstawową komórką organizacyjną graczy i skupia ludzi wspólnego interesu, bądź interesów rozbieżnych ale działanie w tej partii powoduje spełnienie każdego z nich.

8. Gracze będący w partii rządzącej bądź w rządzie, otrzymują wyższe profity niż opozycja jeżeli chodzi o dostęp do funduszy czy informacji, chyba, że opozycja jest wystarczająco zakorzeniona w "układach". Rząd może wtedy wybrać, albo dekonspirować siatkę (jednak nie ma pewności, że zabierając się za gracza Y nie okaże się, że jest on z tym samym graczem w grupie przestępczej), albo wykorzystywać swoją pozycję pojedynczo.

9. Konflikt interesów jest motorem napędzającym rozgrywkę, toteż każdy gracz który sprawnie operuje swoim avatarem i wykorzystuje go zarówno politycznie (zyskując poparcie wśród społeczeństwa) jak i nieoficjalnie (poparcie mafii, służb specjalnych, wojska, przedsiębiorców) zyskuje więcej niż gracz nieaktywny czy będący o krok za nim

10. Wszelkie kwestie sporne co do realiów rozgrywki rozsądza skład Mistrzów Gry.

[GG] 4704497
E-Mail: dalewinante@gmail.com

Zapraszam do kontaktu
(This post was last modified: 09-19-2011 11:01 by Dalewin.)
09-16-2011 18:30
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user
Dalewin Offline
Anas platyrhynchos
*****

Igor Niszony
mało znany [2]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy: Celebrystyczne
Przynależność:

Posts: 1,690
Post: #2
RE: Podstawy rozgrywki
Quote:Mafia:

Mafia jest zorganizowaną siatką przestępczą funkcjonującą w świecie rozgrywki. Gracze w początkowym okresie nie należą do tych największych ani nie prowadzą grup przestępczych, ale mogą być ich aktywnymi członkami i wspinać się po szczeblach kariery. Mogą być "chłopcami na posyłki" albo rozgrywać swoją rolę jako politycy u których Mafia może czegoś chcieć, albo wymóc. Każdy gracz będący członkiem takiej organizacji, otrzymuje osobne Tajne forum (zgłoszenia bezpośrednio do GM) na którym otrzymuje dyspozycje i prowadzi dialog. Jeżeli gracz zdradzi mafię, bardzo często może to się skończyć albo jego śmiercią, albo zostaniem świadkiem koronnym (eliminacja z życia politycznego).


Przedsiębiorcy:

Grupa przedsiębiorców to Ci którzy do swojej potęgi chcą dojść pieniądzem i wpływami. Jednak nie wyklucza to kontaktów z mafią czy służbami specjalnymi by osiągać swoje cele. Każdy dobrze prosperujący przedsiębiorca zawsze jest wplątany w niezbyt przyjemne afery, aferki czy ciągle wisi nad nim widmo korupcji albo nieprawidłowości skarbowych (w zależności kto rządzi). Rozwój przedsiębiorstwa czy działanie na rzecz wspólnot interesów, jest zasadniczą rolą gracza który zajmuje się swoim prywatnym zyskiem.


Służby Specjalne:

Gracz może do nich należeć, ale zazwyczaj wiąże się to z możliwością szybkiego wykrycia gracza, jeżeli nie należy do partii rządzącej (chyba, że bardzo sprawnie gra). Działalność w służbach przede wszystkim daje przewagę w informacjach przeciwko innym graczom, jednak do tego niezbędne jest odpowiednie zakorzenienie się w strukturach i udowodnienie swojej wartości, wobec tego gracz który w tej grupie się znajduje, a nie robi nic, robi pod siebie (kopie dołki). To informacja jest tu najważniejszym źródłem zysku i rozwoju gracza. Przewaga , nad innymi graczami powoduje, że zgrabnie operujący nią członek służb, nie tylko pogrąży swojego przeciwnika ale i zrobi to w białych rękawiczkach.

Wojsko

Jedna z grup do których gracz może się przyłączyć, działająca głównie w sferze militarnej, wojskowej ale i dająca najpewniejsze profity jeżeli chodzi o ochronę postaci czy wpływ na rząd. Wojskowy ma o wiele trudniej, bowiem musi pokazywać swoje męstwo, światły umysł i do tego robić wszystko by awansować stopniami co wiąże się nierzadko z wyjazdami na misje pokojowe, wspieranie żołnierzy czy po prostu eliminowanie wewnętrznej opozycji jeżeli jest na wysokim stanowisku. Do tej grupy można też dostać się poprzez odpowiednie machlojki (vel. Pułkownik Kwiatkowski), ale trzeba wtedy też sprawnie ukrywać swoją "nieorginalność". Wojskowi mają mniejsze poparcie społeczne, ale mają więcej argumentów żeby używać sił zbrojnych.

[GG] 4704497
E-Mail: dalewinante@gmail.com

Zapraszam do kontaktu
(This post was last modified: 09-16-2011 20:27 by Dalewin.)
09-16-2011 18:33
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user
Dalewin Offline
Anas platyrhynchos
*****

Igor Niszony
mało znany [2]

Protegowany:
Protegowany (2):
Poglądy: Celebrystyczne
Przynależność:

Posts: 1,690
Post: #3
RE: Podstawy rozgrywki
Quote:Co gracz je...Gracz je przedstawicielem swoich interesów.

Gracz rozwija swoją postać w sposób najbardziej odpowiadający definicji "Takie będą o mnie pamięci, jak mej postaci chowanie". Gracz który nie potrafi odpowiednio manewrować w ciężkich czasach nadchodzącego nowego millenium, będzie skazany na zapomnienie, ciągłe bolączki życia codziennego (włącznie z wyjadaniem jedzenia ze śmietnika oraz spania w ośrodkach dla ubogich) często kończące się śmiercią postaci i jego rodziny w sposób nie do końca przyjemny.


Graczu!
Do dyspozycji otrzymujesz "Postać model. X8-9SE" wyposażoną w najnowocześniejsze zdobycze techniki, jakimi jest przynależność do różnych grup "Układu", możliwość zarobkowania uczciwie bądź nie, możliwość uczestniczenia w tworzeniu rządu a przede wszystkim, wynoszeniu swojej osoby na najwyższe szczeble państwowe. Możesz zostać nie tylko szarą myszką w partii, ale i Prezesem Rady Ministrów czy w ostateczności Królem. Możesz należeć do któregoś z Ministerstw, robiąc wszystko by sprostać trudom życia codziennego pobierając wygórowane pensje i premie, bądź siedzieć po cichu gdzieś w klubie dla obłąkanych...o przepraszam...zabłąkanych duszyczek, i właściwie być koglem-moglem Rzeczypospolitej AD 1999. Nie polecam!

Graczu!
Rób wszystko by Twoja postać, od samego początku rzucała się w oczy (nie do oczu ale w oczy!) by zdobyć jak największe poparcie wśród elektoratu, ale i pamiętaj, że bez pieniędzy i wpływów to i herkules d*pa (albo Miru, Zbychu, Rychu). Jeżeli nadal jeszcze nie wiesz, co masz robić, poczytaj mości Panie, o tym co się działo w Polsce w latach 90tych a doskonale zrozumiesz, co musisz robić, by przeżyć w świecie Antemurale NN.

[GG] 4704497
E-Mail: dalewinante@gmail.com

Zapraszam do kontaktu
(This post was last modified: 09-16-2011 18:43 by Dalewin.)
09-16-2011 18:42
Send this user an email Send this user a private message Find all posts by this user Give Reputation to this user
Thread Closed 




User(s) browsing this thread: