Załóż osobny temat, w jego tytule wpisując imię i nazwisko postaci. W treści skopiuj (i wypełnij) jeden z poniższych formularzy. GM zaakceptuje kartę, ewentualnie zażąda jakichś zmian. Potem temat zostanie wyczyszczony i wstawiony na główne forum Kart Postaci, gdzie będzie do twojej dyspozycji.
POLITYK/FACHOWIEC
Będziesz politykiem partyjnym, podobnie jak na innych grach politycznych, albo wojskowym lub fachowcem w jakiejś dziedzinie.
Code:
Polityk/fachowiec
[b]Imię i nazwisko[/b]: jak będzie się nazywać twoja postać? Nie wolno "klonować" postaci historycznych, z poprzednich edycji Ante ani innych gier.
[b]Narodowość[/b]: Polak, Moskal [Rosjanin], Niemiec, Rusin [Ukrainiec], Żyd, Litwin?
[b]Data i miejsce urodzenia[/b]: ...
[b]Pochodzenie społeczne[/b]: inteligenckie, burżuazyjne, drobnomieszczańskie, szlacheckie, robotnicze, chłopskie?
[b]Inne fakty z życia[/b]: może być biografia, może być informacja o wykształceniu i rodzinie.
[b]Zalety[/b]: pracowity, wykształcony, charyzmatyczny?
[b]Wady[/b]: apodyktyczny, mrukliwy, zapijaczony? (wady i zalety powinny się mniej więcej równoważyć)
[b]Partia[/b]: obejrzyj partie dostępne na forum i wybierz najbliższą twojej koncepcji gry.
[b]Przynależność[/b]: ponieważ Rzeczpospolita pogrążona jest w wojnie domowej, powinieneś wybrać, w której frakcji będzie twoja postać. Aktualną sytuację możesz poznać tutaj: http://antemurale.pl/showthread.php?tid=596&pid=10289#pid10289
MAGNAT
Gra magnatem koncentruje się na zarządzaniu majątkiem. Będziesz się rządzić u siebie jak królewię, powiększać i unowocześniać uprawy, utrzymywać własne oddziały zbrojne, wspierać gospodarkę i kulturę, albo finansować sobiepańskie przedsięwzięcia spekulacyjne czy kolonialne. Nie ma sensu grać magnatem jedynie po to, by uzyskać pieniądze na działalność polityczną - fundusze możesz uzyskać w inny sposób, a kiepsko prowadzony majątek może szybko podupaść.
Code:
Magnat
[b]Imię i nazwisko[/b]: jak będzie się nazywać twoja postać? Nie wolno "klonować" postaci historycznych, z poprzednich edycji Ante ani innych gier. W przypadku magnatów dopuszczalni są fikcyjni członkowie historycznych rodów.
[b]Narodowość[/b]: Polak, Moskal [Rosjanin], Niemiec, Rusin [Ukrainiec], Żyd, Litwin?
[b]Data i miejsce urodzenia[/b]: ...
[b]Pochodzenie społeczne[/b]: magnackie.
[b]Inne fakty z życia[/b]: może być biografia, może być informacja o wykształceniu i rodzinie.
[b]Zalety[/b]: pracowity, wykształcony, charyzmatyczny?
[b]Wady[/b]: apodyktyczny, mrukliwy, zapijaczony? (wady i zalety powinny się mniej więcej równoważyć)
[b]Partia[/b]: opcjonalnie.
[b]Przynależność[/b]: ponieważ Rzeczpospolita pogrążona jest w wojnie domowej, powinieneś wybrać, w której frakcji będzie twoja postać. Aktualną sytuację możesz poznać tutaj: http://antemurale.pl/showthread.php?tid=596&pid=10289#pid10289 (oczywiście nie wszędzie gra magnatem jest możliwa)
[b]Majątek ziemski[/b]: zostanie ci przydzielony majątek przynoszący roczny dochód ok. 5-10 mln złp. Tutaj możesz wyrazić swoje życzenia co do położenia i innych rzeczy, które GM może spełnić, ale nie musi.
[b]Siedziba[/b]: wymyśl nazwę miejscowości w swoich włościach, gdzie znajduje się twój pałac.