Szmer
Duch Dziejów
ja
że kto!? [-1,5]
Protegowany: I. Komarenko
Protegowany (2): Chan Razmemłaj
Poglądy: chemairisme
Przynależność:
Posts: 7,858
|
Szpiegostwo multikonciarskie (a'la stare Ante :])
Quote:-do tworzenia szpiegów mają prawo służby, które mają realną możliwość "obsługi" szpiega. Jeżeli w służbie jest jeden gracz - ma ona prawo do jednego szpiega, jeżeli więcej - do dwóch.
-przed założeniem konta GM musi zaakceptować podanie zawierające: login, hasło, imię i nazwisko agenta, jego krótkie biogramy prawdziwy i fałszywy (legendę) oraz planowane cele jego działalności.
-konto szpiegowskie nie może ukrywać swojej obecności na forum.
-konto szpiegowskie musi napisać przynajmniej jednego posta (ingame lub offgame, nie liczą się ewentualne fora tajne, do których dostęp ma tylko to konto) co pięć dni.
-wszystkie zdobyte informacje i działania konta szpiegowskiego muszą być zapisywane w specjalnym temacie z teczką agenta.
-GM ma zupełną swobodę w przejmowaniu, usuwaniu lub "paleniu" szpiega (jeżeli służba nie stosuje się do powyższych zasad), a także nakazywania graczom różnych działań z jego konta.
-jeżeli gracze uważają, że jakieś konto jest szpiegiem, GM odbiera mu dostępy do odpowiednich forów tajnych na ich wniosek poparty rzeczowymi argumentami.
-MG z zasady nie podaje graczom informacji dotyczących IP użytkowników itp.
-gracze nie mają prawa odrzucić zgłaszającego się do nich użytkownika "bo pewnie szpieg" (chyba, że podadzą rzeczowe argumenty na szpiegostwo, jak to wyżej napisano) - mogą ewentualnie przyjąć go na okres próbny.
|
|
04-24-2012 11:41 |
|